Velikonoce se projevily na sledovanosti The Voice Česko Slovensko 2019

Sponzorované odkazy

the-voice-cesko-slovensko-2019-sledovanost-24-3-2019

Nedělní díl the Voice Česko Slovensko 2019 přitáhl dosud nejméně diváků od začátku celé show.

Stalo se tak hlavně kvůli Velikonocím, které zapříčinili, že se diváci přesunuli od obrazovek mimo své domovy.

Jak moc se sledovanosti The Voice 2019 propadla? Zde jsou výsledky nedělní sledovanosti.

Jak můžeme vidět, Velikonoce snížili sledovanost The Voice Česko Slovensko o skoro 100 tisíc diváků.

  1. díl – 10.2.2019 – 700 000 diváků (cílová skupina – 24,3%) – 1.cásting
  2. díl – 17.2.2019 – 639 000 diváků (cílová skupina – 22,7%) – 2.cásting
  3. díl – 24.2.2019 – 652 000 diváků (cílová skupina – 23,8%) – 3.cásting
  4. .díl – 3.3.2019 – 685 000 diváků (cílová skupina – 25,1%) – 4.cásting
  5. díl – 10.3.2019 – 723 000 diváků (cílová skupina – 28,2%) – 5.cásting
  6. díl – 17.3.2019 – 765 000 diváků (cílová skupina – 29,6%) – 6.cásting
  7. díl – 24.3.2019 – 784 000 diváků (cílová skupina – 28,3%) – 7.cásting
  8. díl – 31.3.2019 – 713 000 diváků (cílová skupina 27%) – 1. KO
  9. díl – 7.4.2019 – 651 000 diváků (cílová skupina 22,7%) – 2. KO
  10. díl – 14.4.2019 – 628 000 diváků (cílová skupina 22.6%) – 3. KO
  11. díl – 21.4.2019 – 541 000 diváků (cílová skupina 22,7,%) – 4. KO

Sledovanost opět přinesl server Mediaguru.cz.

Sponzorované odkazy:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. více informací

Více informací o tom, jak společnost Google využívá soubory cookie, najdete ve článku zde.

Zavřít