SuperStar 2015 – Přehled sledovanosti všech pěti castingů na Slovensku
Nyní se pojďme podívat na to, jak si SuperStar 2015 vedla v rámci castingových dílů na Slovensku.
Jak už bývá zvykem, na Slovensku se reality show daří lépe než v České republice. Ačkoliv se v České republice SuperStar vcelku daří, na Slovensku je sledovanost Česko Slovenské SuperStar 2015 vždy lepší. Výsledky přináší tradičně server Mediálně.sk. Nyní se ale zaměříme pouze na slovenský televizní trh. Je totiž stále nutné brát jak Česko tak Slovensko jako dva různé státy s dvěma různými konkurenčními trhy.
SuperStar 2015 – Celková sledovanost castingů na Slovensku
1.díl – 496 000 diváků – 24,9%
2.díl – 536 000 diváků – 26,4%
3.díl –nezveřejněna– – 25%
4.díl – 427 000 diváků – 20,8%
5.díl – 491 000 diváků – 23%
Průměrná sledovanost: 487 000 diváků
Průměrný podíl diváků: 24,02%
Pořadí castingových dílů SuperStar 2015 v rámci konkurence v celkové skupině diváků:
2. SuperStar 24,02% (Markíza)
3. Doktor Martin – 12,3% (STV)
SuperStar 2015 – Sledovanost v hlavní mladé cílové skupině:
1.díl – 353 000 diváků – 31,9%
2.díl – 384 000 diváků – 32%
3.díl – 339 000 diváků – 30.1%
4.díl – 300 000 diváků – 25%
5.díl – 361 000 diváků – 28,7%
Průměrná sledovanost: 347 000 diváků
Průměrný podíl mladých diváků: 29,54%
Pořadí SuperStar 2015 v hlavní cílové skupině mladých diváků:
2. V sedmém nebi – 23,36% (JOJ)
3. Doktor Martin – 9,52% (STV)
Jak můžeme vidět, zatímco letošní Česko Slovenská SuperStar 2015 se v celkové skupině diváků drží na druhé pozici, u mladých diváků si již drží své prvenství vysoko nad konkurencí. Takřka stejné výsledky nám přinesla i Česká republika, která hovoří stejně – u celkových diváků je SuperStar 2015 druhá, u mladých vždy první.
Zdroj čísel: Mediálně.sk a server Mediaboom.sk
Napsat komentář